解放軍拍全粵語宣傳片 呼籲「廣東仔快啲嚟當兵啦」 大陸網民評價兩極 「每個省都有方言 為什麼偏重粵語?」


解放軍新聞傳播中心日前罕有咁上載咗一條全廣東話嘅宣傳片,呼籲廣東子弟入伍解放軍,引起網民關注。有廣東網民不滿被稱呼為「廣東仔」,亦有其他網民不滿解放軍只為廣東地區特別出粵語版:「每個省都有方言 為什麼偏重粵語?」

片段由廣州市人民政府徵兵辦公室製作,用粵劇唱出一句「百年未有之大變局」開頭,鏡頭轉到茶樓入邊,講廣東話嘅解放軍老兵同其他茶客講,解放軍嘅男子氣慨,比得上廣東嘅醒獅、拳術,呼籲廣東子弟應徵入伍。「我哋䟴䟴腳喺度飲早茶,其實係我哋背後,有好多人搏晒命幫我哋撐住。」

此外,短片亦出現諸多廣東元素,包括有廣州塔、國立中山大學等地點,以及粵劇、舞獅、功夫等廣東傳統文化。

有大陸網民都好支持當局支持:「居然仲有粵語啊!正!」「又真係幾接地氣嘅」「粵語真係好好聽」有廣東人認為影片標題「廣州仔」稱呼有欠尊重:「廣東仔?你試下我叫你北京仔丫?想人當兵唔該尊重d吖!」亦都有人質疑點解會用廣東話而唔係普通話去拍:「每個省都有方言,你不出個幾十個?為什麽粵語就要單獨來?」「那還推廣普通話幹什麽?以後出不出其他語言的?」「這麽招兵,招進去再搞個粵語連?」

#解放軍 #廣東話 #廣東人 #廣州市 #宣傳片 #徵兵 #港語學