考評局:如取消今屆DSE可用校內成績取代 調查指七成考生感不公 「對BAND3學生唔公平!」

今年中學文憑考試(DSE)暫定下月22日開考,考評局話就話有後備方案,但離開考一個月都舉棋不定。機構青年新世界就做咗問卷調查,發現多數受訪考生(65%)贊成文憑試延期,80%認為考評局要盡快實行後備方案,更有超過七成考生認為校內評估唔公平。

青年新世界於3月4日至18日,透過網絡問卷調查方式,訪問352名應屆文憑試考生。調查結果顯示,65%受訪考生贊成文憑試延期,80%認為考評局要盡快落實後備方案,不因被動視乎疫情發展。另外亦有逾70%考生表示,如果考試取消,不贊成用校內評估數據作計分方法,認為每所學校評核標準不一,未必公平。

有應屆同學就話:「考試有太多不確定因素,而家都未有定案,係咪真係會下個月22日開考,覺得壓力很大。」自言溫習時間表及進度有受影響,尤其有選修科的日子推前兩星期,令佢大失預算。

亦都有同學喺記招話,擔心驗到陽性結果嘅考生會強行赴考。考評局早前話可申請以學校成績評估DSE分數,同學就話,擔心成績評估安排對Band 3學生不利,能力較佳的同學亦未必可取得應有成績,認為若能在隔離設施設考場對考生較有保障。佢建議當局為染疫學生開設「隔離試場」,俾中招嘅考生繼續應考,保障佢哋嘅考試權。

#dse #文憑試 #考試 #公開考試 #公開試 #疫情 #校內評估 #唔公平 #香港教育 #港語學