準局長孫東承諾從今學好廣東話 但來港22年都唔識 喺立法會照講普通話

候任特首李家超日前(19日)曬馬曬班底,最注目嘅莫過於改組後嘅創新科技及工業局,會由大陸來港嘅孫東出任局長。事關咁多個之中,得佢用普通話發言,佢就被問到會否學好廣東話。孫東承諾,佢會努力學習。

孫東話:「你可以跟我講廣東話,我識聽。(普通話)特別是我落區,宣傳特區政府政策,我跟同事溝通會多講,同時會盡量多學習,但是用廣東話溝通絕對無問題。」

現任局長薛永恒就話:「香港係兩文三語非常普及嘅一個城市,講廣東話、普通話、英文根本喺我們日常生活中非常普遍,我唔覺得語言可能會影響。」

肯學廣東話當然好啦。但港語學睇返孫東出任立法會議員嘅發言,發現佢係香港首個完全用普通話參與討論嘅議員嚟;睇返資料,佢原來已經來港22年,都唔識講廣東話。大家覺得佢今次會唔會學,又學唔學得識呢?

#孫東 #廣東話 #創科局 #創新科技及工業局 #李家超 #普通話 #粵語 #香港語言 #兩文三語 #港語學