李顯龍引廣東話詞彙證新加坡獨特文化 「要令華族落地生根」

新加坡總理李顯龍喺日前國慶群眾大會演講,會上佢引用廣東話詞彙證新加坡獨特文化,提到政府會支持本土華族文化研究,希望華族不再是落葉歸根,而是落地生根。

李顯龍話:「所以如果你聽到人家這麼說:『我要跟女朋友去拍拖,出國吃風(旅行)』,好彩頭加點頭,你馬上就知道他是自己人、自家人。新加坡的華族不再是落葉歸根,而是落地生根;我們有自己的故事可以說,而且一定要把它說得精彩。」

80年代初,新加坡政府為咗增強國家經濟實力,開展「講華語運動」(Speaking Mandarin Campaign),將華語(普通話)和其他中國地方語言塑造對立,呢個做法被批評為消滅文化特色。今次李顯龍嘅呢番對話,外界視為新加坡終於注意到,語言多樣性可以增進到國家嘅文化實力,因此轉為支持本土語言嘅研究。

 

#新加坡 #李顯龍 #新加坡國慶 #華語 #國語 #普通話 #廣東話 #客家話 #講華語運動 #港語學