慈善團體被騙徒利用Mirror及明星行騙 財政陷危機 若無援助恐須中斷深水埗弱勢社群支援服務

親愛的香港人,

好感謝你哋連日嚟對等融保育(Ecc social motivation LTD)嘅關懷同支持;你哋嘅每一個短訊,每一個打氣都係敝號堅持落去嘅動力。2022年7月28日Mirror演唱會事故係全港難以忘記嘅悲劇,亦係敝號遭不法之徒利用香港嘅傷痛訛騙善款嘅黑暗一日。

 

一直以來,我哋積極咁聯同唔同嘅慈善機構同埋善長致力改善社會福利安全網外嘅貧困人士;佢哋係弱勢中嘅弱勢,邊緣中嘅邊緣!

這位獨居女士曾在染疫期間得過范先生幫助,大讚對方是個好人。

 

疫情期間我哋為獨居人士提供抗疫用品及食物。

去年我哋被不法之徒利用搞慈善匯演,連續詐騙兩次,對方更於計劃書中拖TVB、串流平台Netflix落水,為逼打使我哋支付20萬元場地租金,更利用Mirror演唱會事故。

對方聲稱這次有贊助,更稱請來很多歌手參與。

好遺憾今次詐騙,令敝號陷入清盤嘅危機,影響我哋繼續運作。

 

今次敝號所遭受嘅損失實在係過於巨大,甚至令我哋陷入清盤嘅危機。所以各位親愛嘅香港人,我哋需要您嘅幫助先可以令我們嘅努力走得更遠!

 

好遺憾經此一役敝號嘅營運資金已經清零。您嘅支持對我哋緩解弱勢社群於水火嘅努力至關重要。

 

如果您有能力,請你用捐贈嚟幫助我哋實現使命同緩解社福安全網外弱勢社群嘅饍食問題,不勝感激。

請點擊此連結與等融負責人聯絡。

預先感謝您嘅貢獻。您嘅捐款將用於分享善糧計劃。