「反送中無大台」 浸大學生會就罷課諮詢同學

浸大學生會正就罷課諮詢同學意見,而評議會大學事務委員會及社會事務委員會就進行學會及舍堂探訪,俾同學瞭解罷課目的及意義,講解罷課安排,收集意見。

下文為學生會《罷課不罷學 | 收集同學對罷課之意見》文章全文:


六月至今香港人走上街頭爭取公義,流過汗血,政權之今仍未回應五大訴求。儘管我哋香港人生存喺一個黑暗嘅社會入面,我哋自身擁有嘅良知足以點亮整個空間。那怕高牆不斷向我們逼近,只要我哋團結一致,終會成為強大嘅力量抵擋暴政。而罷課,就係其中一個手段令港共政府必須正視市民之訴求。

幹事會將會繼續宣傳罷課理念、為唔同學系嘅同學協調時間及交流、提供人力及資源支援並提供校方資訊。

反送中運動並無大台,每人都係極其重要之參者。就如是次罷課一樣,每位同學之意見都係極其重要。歡迎每位同學歡迎每位同學喺下面嘅Google Form內留低寶貴意見,令幹事會可以聆聽大家嘅想法。

Google Form:https://docs.google.com/…/1975x2YHJaJhOf6wTFzUKA1kGrd9…/edit(只可用BU email開;建議使用Google Chrome開啓).

 


 

山神Telegram Channel:https://t.me/hillgod