大馬鋼琴女神講粵語被鬧「港獨」 李元玲:係都係馬獨啦!

馬來西亞鋼琴女神李元玲日前喺ig story用廣東話介紹家姐由澳洲寄出嘅瑜伽墊,隨即收到簡體字短訊,指責佢用粵語拍片有政治訊息,更激動叫佢「吃狗屎吧!」身為馬來西亞人嘅佢就感嘆:「有時被罵得莫名其妙,我是應該是馬獨吧!」

簡體字短訊係咁鬧佢:「妳講這粵語是什麼意思?港獨嗎?丟光祖國的臉,吃狗屎吧!」令李元玲感到莫名奇妙,因為李元玲其實係馬來西亞華人,只不過講開廣東話。

之後有網友建議李元玲將紅色暴徒個名公開,但佢都係唔令蠢人出名,表示:「我打格子是因為不提倡網路霸凌,我一向對政治立場中立也不談論,不知道為什麼一直收到很極端的政治攻擊與國籍侮辱,希望網路能傳達更多對我們有益的訊息,少點負能量,多點善意。」

其實用廣東話嘅人口唔限於廣東話地區。據統計,新加坡和馬來西亞加埋就有500萬人,全球估計有1億2千萬人用緊廣東話。
馬來西亞粵語係粵語的一個海外分支。‎‏馬來西亞華人一般慣稱做「廣東話」或「廣府話」。馬來西亞粵語以廣州話為基礎,融入馬來語、英語及其他漢語變體,同時混用一啲香港粵語詞彙,形成了具有本地特色嘅粵語。馬來西亞粵語亦隨著各地城市而發展出唔同嘅口音,如:怡保口音及吉隆坡口音。

李元玲係鋼琴家李雲迪徒弟,曾經喺香港演藝圈發展,曾參演電影《愛瘋狂》、《盂蘭神功》、《辣警霸王花》等。

李元玲instagram:https://www.instagram.com/cathrynli

 

想知道更多有關港語學嘅資訊?請立即訂閱港語學telegram channel同Instagram,跟貼廣東話最新消息!

Telegram:https://t.me/gongjyuhok

Instagram:https://instagram.com/gongjyuhok/