區議員兼藝術家陳敬倫設計廣東話食字橫額路牌 「俾狗圍」「無天里」最受歡迎竟然係「XX街」?

元朗區議員陳敬倫本身都係個藝術家,佢打破傳統將區議員特有嘅橫額位變成裝置藝術,今年一月嘅時候理用欄杆嘅直紋製成作品「自由」同真相,大獲各界好評。

 

可能是一或多人、建築物和磚牆的圖像

作品都跟晒地政署指引加返核准編號,非常細心。

作品喺一星期之後俾不明人士拆走,不過市民都感嘆只係令到作品更加昇華,寓意當今社會容唔下「真相」同「自由」。

噚日陳敬倫就推出新版設計,用盡廣東話食字特色,製作咗好多款唔同嘅路牌型橫額。一齊睇下佢嘅新作啦!

可能是戶外和文字的圖像

可能是戶外和文字的圖像

可能是戶外和文字的圖像可能是戶外和文字的圖像可能是戶外和文字的圖像可能是戶外和文字的圖像可能是戶外和文字的圖像

最受歡迎嘅,竟然係被稱為「引起第三次世界大戰嘅男人」嘅諧音街名「陳同街」。陳敬倫話呢啲都係「送俾大家屬於香港人既路」,「我真係好鐘意廣東話!」不過佢都表示「xx徑丶橋丶墟諗唔到」,請大家幫幫手!

 

 

可能是 1 人的圖像

陳敬倫嘅社交網站頭像