【蘋果日報】【撩交打】「誅殺香港豬」藍色恐嚇震驚港台

陳樂行女友家樓下驚現藍色恐嚇字句。
由「高登巴打」組成、以捍衞粵語為目的而成立的組織「港語學」,其召集人陳樂行昨日在facebook發文,指在其女友家樓下的巴士站牌上,驚見藍色簡體字恐嚇字句:「抵制粵狗語 誅殺香港豬」!這則貼文不僅引起香港網友的關注,還驚動了台灣網友。

陳學行這樣寫道:「今日香港已­出現了一種新嘅惡勢力,佢哋名叫『愛國霸權』,佢哋比黑社會更黑社會,佢哋已經係恐­怖分子。」他還說:「恐嚇佢女朋友一家人以至其他香港人嘅暴徒仍然逍遙法外、仍然­張牙舞爪、甚至喺你哋遊行嘅路上、集會嘅公園外揚威叫囂。因為佢哋有個藍色護身符,連執法者都唔敢郁佢哋毫毛。威脅未除,陳樂行同家人朋友只能為安全起見,唔出席任何公開場合,以免俾暴徒再點相、­再狙擊。呢個係乜嘢世界?俾惡人當道,根本就係懲罰良民!對社會嘅犯法者,點解政府、警方,仍­然按兵不動、仍然袖手旁觀?有權嘅人唔敢做嘢,就等我哋呢啲真正手無寸鐵嘅無權小市民來嚟敲戰鼓!」

香港網友咁講:
CheeHowBillyWong:在禁貼街招的位就Meet左佢!幫巴士公司清理一下d垃圾!
StoneShekH.S.:火炭橋下好多呢D…
WaiLeung:小心….必要時去報警….有d人乜都做得出
懶仔笑鳥:同我地嘈又聲大夾惡唔好講中文,算唔算變相罵埋自己?
JoeWong:巴士上面都有
古尾門研介:不如踢走晒香港入面嘅支那人,見一個鬧一個
DebbieFu:Isthisathreat?
ZenaFung:佢話殺香港豬咪由佢…因為我係香港人喎…抵制粵狗語?未聽過呢個語言喎,由X佢,不過廣東省就大部份人都講粵語既

台灣網友就話:
VVizZ:可是廣東人都用粵狗語耶
sakura000:要開戰了
KJK5566:反串啦中國豬都是很nice的一定有甚麼誤會
butten986:香港獨立,港台友好
tenninetall:港狗去死吧
sabersilver:不是中國人不打中國人?你看看你,臉腫成這樣
didihouse:閉嘴支那狗

綜合報道