【蘋果日報】【網民hot talk】「十誡」第九誡係乜 基督徒何君堯口窒窒

浸大學生會幹事周一在校園舉辦「候任議員對談」論壇,分別邀請了候任新界西立法會議員鄭松泰與何君堯,討論社會議題。「浸大山神」facebook專頁昨晚上載一段約1分鐘的問答環節片段,片段中有學生質問何君堯「十誡」第9條為何,身為基督徒的何君堯竟回應「我都唔係咁虔誠嘅基督徒」。

在台下發問環節,同學質疑何君堯作為基督徒,卻說自己與涉及追擊自由黨周永勤的聲帶主角、競選義工黃四川不相熟,做法是否違反十誡;何君堯回應時一度「口窒窒」,「黃四川……我亦都……佢支持我好多謝」。同學見狀再追問何十誡第9條為何,何君堯僅稱「十誡嘅嘢我好難答哂你」,又突然自爆,「我都唔係咁虔誠嘅基督徒」。同學見何答不出來,便跟他說「第九條係不可作假見證陷害人」,又叫他「你落地獄啦好冇啊」,引來台下拍掌歡呼。

片段上載不夠一天吸引了近700個讚好和300個分享,不少網民留言叫何君堯「唔好亂認基督徒」,指他是「不知所謂嘅偽教徒」,利用上主之名做壞事。

何君堯過往曾多次表明自己是基督徒,如在競選立法會時,曾在facebook發帖稱自己作為基督徒,堅守傳統家庭觀念,反對同性婚姻,但被網民追問何為「傳統家庭觀念」時,何君堯留言答道:「一夫多妻至一夫一妻,是男和女的結合關係。」引來爭議。

【網民點睇】
Chan Ching Wa Jonathan:體諒下啦!佢隨時《十誡》第6至10條通通衰齊,又點記得邊時衰邊條呀⋯
Joey Lam:陳世強都無 Brief 佢,十誡嘅嘢,佢識條鐵咩!
May Law:偽基督徒何X堯,正如撒旦魔鬼化身,禍害善信人渣。
梁君:我諗上帝聽到你嘅回答!