浸大山神向楊振寧堂宿生會致歉

〈浸大山神向楊振寧堂宿生會致歉〉 日前浸大山神刊登榜文,要求四堂宿生會交代Hall Can放棄招標事件。該次決定係不記名投票,祭司無法確知支持招標嘅宿生會為何。放棄招標決定既出,為及時回狂瀾於既倒,唯…

睇多啲

浸大山神:人蟲不兩立

〈人蟲不兩立〉 要求Hall Can重新招標,道理好淺顯:人蟲不兩立,我哋浸大同學唔會容忍咁難食、多蟲、無悔意嘅劣質餐廳。 蔡、宋、周堂宿生會昨日嘅帖文,卻話同美心續約理由有二:只係續約兩年,招標好大…

睇多啲

〈山神夫人信箱-旅行篇〉

〈山神夫人信箱-旅行篇〉 「山神夫人: 點睇而家啲山民去旅行嘅風氣? 山民上」 迷惘嘅山民: 是咁的 作為一個成日身痕想去旅行既無雀腳仔 小妹有啲感受想抒發 歡迎理性討論 或者交流旅行心得 或者撩我一…

睇多啲

浸大山神:錢之軍勢?

浸會大學校長錢大康尋日喺電台節目話,香港教育靈活性低、過於着重考試成績,學生國際視野不足等,「所以我們要點提高學生嘅國際視野、訓練他們處事靈活呢?」 原來,浸大有意為每名學生提供到大陸或海外地區做交流…

睇多啲